fredag den 14. december 2007

Tre nye bloggere og fem nemme linjer

Jeg stemmer for at de nye bloggere (jeg har tilføjet Marlene, Sara M og snart Kristoffer, hvis han da en dag sender mig en emailadresse) burde skrive et kort indlæg hvor de præsenterer sig selv og deres projekt. Bare for en god ordens skyld.

Hmm.. ok, jeg tager ansvar og starter (igen):

Jeg har læst lingvistik og retorik. Mit projekt er bl.a. et speciale. Mit speciale handler ikke om noget endnu, men det kommer det til. Jeg arbejder med titlen "Den retoriske forretningsplan", men det er muligt at mit emne bliver et helt andet. Grundideen er bare at det skal være et speciale OG et job i mit firma, Sprogzonen. Og videre at jeg med specialet i hånden vil vise verden hvad vi lingvister og retorikere kan, og hvorfor jeg er uundværlig i en given situation.

That's it. Længere behøver indlægget ikke være. Glæder mig til at høre alt om I tre nye bloggeres projekter på fem nemme linjer. Flere er naturligvis velkomne. Både bloggere og linjer.

Søren