Hej alle medstuderende og medvurderende - velkommen til min blog
Min blog er din blog.
I første omgang handler denne blog om at skrive speciale. Jeg har en fornemmelse af at mange går lidt og tumler med spørgsmål og tvivl - eller har brug for et sted at læsse frustrationer i forbindelse med specialeskrivning af. Her kan du skrive ind og få en hurtig hjælp eller kommentar, kritik eller medvurdering af en sag.
I anden omgang kan 'speciale' også opfattes i mere overført betydning, som 'noget-jeg-har-rodet-mig-ud-i-som-jeg-ikke-lige-helt-kan-overskue-men-SKAL-gennemføre'.
Min titels måske lidt negative klang må ikke misforstås. Det hele er en god og sund proces, og titlen refererer bare til de dage, som vi alle kender, hvor man ikke lige synes kæden er smurt helt godt nok, eller vinden vendte i løbet af dagen, så du havde modvind både ud og hjem fra skole.
I bedste web 2,0-stil er det hele op til os selv, brugerne, at få det til at fungere.
Så tag godt imod DETGARADHELVEDETILMEDMITSPECIALE!
Søren
fredag den 9. november 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
4 kommentarer:
Hey mand! Her skal jeg godt nok ind og fake specialestuderende en gang imellem, når jeg alligevel sidder og trøstesurfer.
Godt ramt!
Godt! Husk gerne at komme med gode ideer til bloggen, det skal jo helst ikke blive en ren brokblog.
Det er jo ikke meningen at det skal være sjovt at skrive speciale. Til gengæld kan man se at processen er frugtbar: Det kan være at specialet til sidst ender med at blive meget dårligt, hvis man er heldig at det bliver færdigt - til gengæld bliver man utrolig kreativ hvad angår overspringshandlinger (denne blog er et glimrende eksempel). Jeg vil derfor mene at det ville være gavnligt for os alle om man fremlagde sine mest kreative overspringshandlinger, så vi alle kan indse at vi får andet ud af specialet end dårlig kondi og en meget snæver viden om et emne som ingen andre i verden interesserer sig for... LAD MIG HØRE!
Send en kommentar