fredag den 23. november 2007

Vil nogen være med?

I øvrigt, hvis nogen gerne vil være med, kan I skrive det her som kommentar, så tilføjer jeg jer gerne til listen over forfattere på bloggen. Så kan I lave rigtige indlæg og ikke bare kommentarer. Det er den eneste måde det kan fungere.

Og således kan vi få et vaskeægte plenum. Min blog er din blog er vores blog.

KH Søren

6 kommentarer:

Kristoffer sagde ...

Jeg springer på..
-Kris

Søren Stochholm sagde ...

Fedt, mand. Jeg skal bruge en emailadresse.

Marlene sagde ...

Det vil jeg også gerne!
Knus Marlene - marlenesick@hotmail.com

Søren Stochholm sagde ...

Fedt, Marlene!
Du er hermed inviteret. Jeg har tilføjet dig, og jeg glæder mig til at læse hvad du har på hjerte.

God bedring til bettemanden
Ses
Søren

Anonym sagde ...

Jeg vil da også gerne være med, så jeg ikke pludselig går i stå på projektet uden et forum at brokke mig til! sara.melek@gmail.com

Søren Stochholm sagde ...

Sara Melek, du er med!
Kh Søren