I øvrigt, hvis nogen gerne vil være med, kan I skrive det her som kommentar, så tilføjer jeg jer gerne til listen over forfattere på bloggen. Så kan I lave rigtige indlæg og ikke bare kommentarer. Det er den eneste måde det kan fungere.
Og således kan vi få et vaskeægte plenum. Min blog er din blog er vores blog.
KH Søren
fredag den 23. november 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
6 kommentarer:
Jeg springer på..
-Kris
Fedt, mand. Jeg skal bruge en emailadresse.
Det vil jeg også gerne!
Knus Marlene - marlenesick@hotmail.com
Fedt, Marlene!
Du er hermed inviteret. Jeg har tilføjet dig, og jeg glæder mig til at læse hvad du har på hjerte.
God bedring til bettemanden
Ses
Søren
Jeg vil da også gerne være med, så jeg ikke pludselig går i stå på projektet uden et forum at brokke mig til! sara.melek@gmail.com
Sara Melek, du er med!
Kh Søren
Send en kommentar